SÖMN!

Sova är nog bland de bästa som finns ibland.. ialf natte-tid.. dagtid är det mest tråkigt.
Senaste tiden så har de inte blivit så mycket med just sömnen MEN inatt.. ååååh underbara natt!!!
Dom somnade runt 21-tiden o vaknade inte en enda gång innan fem.. knappt ett ljud, o så somna om direkt efter maten o vaknade halv nio igen.. behöver jag säga att vi är som nya människor idag?
Det är så svårt att förstå nu vilken lyx vi haft innan då det var såhär varje natt.. nu när dom haft bökiga nätter ett par veckor så uppskattar man en sån här natt huuur mycke som helst.


Idag ska våran kontor ÄNTLIGEN bli tapetserat.. varit kaos där väldigt länge nu.. har inte blivit gjort pga semester o sommar , vem vill tapetsera då :P Det är ialf Jocke pappa som är här o fixar o styr i rummet medans melwinbus e på dagis så de blir så mycket som möjligt gjort :)

Nu ska jag dricka VAAAARMT kaffe.. har slutet få för mig att jag ska lyckas få i mig kaffe till frukosten innan dagis o innan matning.. få¨r ta mitt morgonkaffe när flickorna tar sin första sovstund ist =)





Melwin o Älskling sommaren 2010 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0