Skriva av mig?

Livet flyter på med dom två små nya liven här hemma.. storebror är hur snäll som helst mot sina systrar även fast hans härliga trots är lite extremare nu.. Vi är bortskämda med snälla barn när de gäller sömn , dom sover redan 20:30-21:00 till 05:30. Storebror sov inte så bra på många många månader, men o andra sidan e dessa damer lite bråkigare o envisare än vad storebror va när han var bebis!

Jocke har haft semester nu i 4 veckor o går tillbaka till jobbet på måndag, vilket känns lite jobbigt o mycket tråkigt, tillbaka till verkligheten med att  vara ensam med de 3 små busarna här hemma. sommaren har varit lugn o skön o inte allt för stora aktiviteter, men lite busfabriken,glassätande o små andra utflyckter har vi hunnit med ialf :)

På måndag ska jag FÖRSÖKA skärpa mig angående vad jag stoppar i munnen.. misskött mig i ett år nu o de blir bara värre o värre o vågens siffror stiger o stiger.. gick upp 18 kg under grav.. gick ner 10 o sedan upp ett par kg igen så ca 15 kg skulle vara bra att gå ner MINST så jag är tillbaka på ursprungsvikten åtminstone.

den 11:e blir våra töser 3 månader o vi går o väntar på nästa roliga steg i utvecklingen hela tiden :) växer så de knakar gör dom ialf , snart springer dom väl omkring här hemma ;)




Nu ska jag sluta , så får vi se om jag kommer tillbaka igen.  Alla dagar ser ju typ likadana ut just nu så det är väl inte så mycket att skriva om, men de kommer nog snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0