Onsdag!

Goodmorgon! gäsp.

Idag är man lite trött då våra små busar började böka en del runt två inatt o de pågick väl fram till 5 eller något med lite sovpauser :P även förra natten var likadan o så var dom små surisar igår så vi misstänker att dom är i en utvecklingsfas.. ska ju vara en mellan 10-12 veckor o våra är ju 3 veckor tidiga så nu när dom är 13 veckor så är dom nog där...

Imorgon blir de 3 månader o nu börjar dom hänga med mycket i allt som händer runt omkring o bjuder ofta på leenden o skratt :D Idag ska vi på 3månaderskontroll på BVC , mäta o väga oså dom där hemska sprutorna :( Men får hoppas de går bra o dom slipper den värsta febern!


har även kommit fram till att min kropp hatar mig, det är alltid något som är fel. Huvudvärk jämt,alltid ont någonstans.. just nu är det ryggen som bråkar med mig o min mage brukar göra riktigt ont minst en gång om dagen.. kanske tog den rätt så mycket stryk av att bära våra barn , men hoppas det blir bättre snart!

Nu vaknar Molly där uppe... tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0