Usch!

Idag är jag hemma från skolan. Melwin fick stanna hemma med mamma också och mysa hela dagen. Mina dagar innehåller inte så värst mycket aktion just nu då jag mår skit i stort sett från jag vaknar till jag somnar. Men håller tummarna för att de går över snart :) 

spenderar även dagarna med att bara längta efter vårat nya hem.. ska bli underbart att flytta härifrån och få bo stort.. o med uteplats.. o bli sambo på riktigt. Melwin kommer älska att kunna springa ut o in på tomten som han vill och leka i snön nu hela vintern.. o nästa sommar kommer bli toppen på många sätt o vis :D

Nu ska jag slänga mig ner i soffan o mysa igen och längta tills kl blir 18 och älskling kommer hem o pysslar om mig lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0