Julen närmar sig.

Idag var det lucia på melwins dagis.. en dag för sent , men de var minst lika mysigt ändå =) Han var en så söt liten tomte, sen fick vi lucia frukost.
Efter det åkte älsklling till jobbet och jag åkte hem och spenderade hela min förmiddag i sängen. Skulle kunna sova hela dygnet nu för tiden. Tänk att två små söta bebisar kan göra en person så dålig o orkeslös. Nu längtar jag efter att få känna alla rörelser o att de ska dyka fram en liten bebiskula bakom allt fett :) Men mest av allt längtar jag förstås tills dom vill titta ut till oss :D

Men en sak i tagte, den 28:e december är det dags för nästa ultraljud. Första sen vi fick veta att de faktiskt var två bebisar där inne. Undra när man ska lyckas ta in o förstå de då? :D
Hoppas dom mår bra där inne, och hoppas dom kan säga om de är enäggs eller tvåäggs. Kanske till o med kan avslöja om de är flickor,pojkar eller en av varje :D

ne nu sprang kl iväg så måste gå o hämta mellebelle! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0