Hurra hurra hurra hurra

Idag blir melwin 2 år gammal.. Men han får fortsätta vara mammas bebis ett tag till:D Han var helt extas här hemma efter kalaset igår.. fanns ju 100 nya leksaker att sysselsätta sig med hela kvällen.. o även imorse var de svårt att komma iväg till dagis! O vilken tur att julen knackar på dörren med ännu fler leksaker inom bara ett par dagar:P Vart ska vi göra av allt? :P


Om bara en vecka (o en dag) får vi se våra små där inne i magen igen! :D Ska bli helt underbart. Efter allt kalasgottis och all julmat jag kommer ge dom så borde dom vara stora som hus vid de laget ;) hahahaha 

Mitt kära illamående som funnits där varje dag sedan v 5 eller nått, BÖRJAR äntligen tacka för sig, tror jag!
Dom få kvällar de faktiskt håller sig borta e helt underbara.. o då orkar jag vara uppe längre än 20.00 :P
Nu vill jag börja känna av en massa kickar där innifrån.. snart borde dom dyka upp.. börjar njuta av min graviditet, de har vi nog alla längtat efter här hemma! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0