utvilade!

Underbara natt/morgon! gud vad vi har sovit.. i vanliga fall brukar Melwin vakna ca var 3:e timma efter han lägger sig kl 8.. och äta kl 5 på morgonen för att sedan vilja gå upp runt sju-halv åtta. Igår somna han åtta.. sov ända till 4 utan att vakna.. somnade då om.. och vaknade inte förrens kl 7 för o äta.. Underbart.. la ner vällingflaskan i sängen med melwin o så kröp jag ner en stund i min säng.. sen hörde jag att han låg o tralla en stund i sängen.. sen blev de tyst.. så då blunda jag o somna om.. sen vaknade vi båda inte förrens kl 10. förstå vad vi har sovit.. jag fick sova 12 timmar ungefär.. o Melwin 14 timmar :P Ojojoj.. vad vi är utvilade! vilket resulterar i att vi båda e väldigt glada o på bra humör idag :D

Idag blir de nog städa lite här hemma.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0