Uppdatering.

Har inte alls varit på humör för blogg. Men tänkte göra en liten uppdatering ialf.
Nu har idol startat så nu har man äntligen något nytt att följa på tv när man har hållt sig inne i några dagar.
Har suttit inne sen i lördags med bara korta stunder ute med vagnen för att handla. Vet inte om man blir piggare när man bara sitter inne och glor.. Men var det inte svininfluensan jag hade, så vill man ju heller inte ha det :P Alla är sjuka just nu och jag skulle inte orka ha skiten igen. Seg som fan och satt i ett bra tag, nu är det bara hostan kvar att bli av med.

Den här veckan blir det inte mycket som sker heller tror jag. Har inget planerat vad jag minns ialf?

Nu är det ialf bara 15 dagar kvar tills jag fyller år, och 17 dagar kvar till kryssningen :D
Blir inget födelsedags party när jag fyller pga att jag tar det på kryssningen. Sen den 3:e oktober är det Ladies Night! :) Ska också bli riktigt skoj.. ^

Idag hoppas jag på att få en avi. Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0