sovmorgon igen!

Blev inte en lika bra natt som igår.. men lite sovmorgon fick jag allt! :) Melwin vaknade strax innan fem för lite mat.. sen somnade han om till ca 7.. tralla en stund o så blev de tyst.. kl 9 vaknade jag o kände mig ganska pigg.. så klev upp! :) Melwin sov vidare till ca tjugo i tio =) Så nu har vi fått i oss frukost.. om en timme bär de av till öppna förskolan =)

Skulle behöva handla lite idag.. Men är så snål när jag ska på kryssning!!

Om 2 dagar fyller jag år :D Wiho!


Nu ska jag klä på lilla Melle.. För vi ska hinna bort till fia innan vi ska till ÖF också =) Gooodbaaay!

Kommentarer
Postat av: towe

Jaa, men folk är dumma i huvudet verkligen, det är en person som kommenterar precis allt jag gör. världens stalker! :D



vad stor han blivit, kändes som att de var nyligen du fick honom ju :P så söt så! :)

2009-09-22 @ 10:43:15
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0