kryssning!

Hejsan hoppsan! Idag är jag mycket trött. Blev ganska sent uppe igår o svårt att sova inatt oså. Men som tur var så lät Melwin mig sova till halv nio imorse ialf :) Han e så snäll ibland :) Tur att man inte hör nått från baksidan in i mitt sovrum , för jag kan nästan sätta en miljon på att den där tjejen kom tillbaka o bråka med igår :P Hon kom tillbaka en gång uner tiden jag var vaken ialf.. hon kände kanske inte att hon slagits klart? Galning!

Idag blir det ialf kryssning! Åh vad roligt det ska bli =P Hoppas jag kan få till min "look" som jag har en bild i huvudet att jag vill se ut :D Ska göra mig iordning tidigt, eftersom båten inte går förrens halv åtta o då vill man inte slösa tid på att göra sig iordning en timme :P så det blir bara finslipning på båten :) Köpte nya skor igår ialf, fast jag verkligen verkligen inte hade råd.. undra varför man gör sånt :P Men fick dom för halva priset eftersom malin handla 2 par skor med :) snygga är dom ialf.. wiiiie! =D

Kommentarer
Postat av: towe

Nae de går ju inte. :s .. bara om man är tyck data proffs eler polis.. hmm kanske skulle spara ip:t ifall jag blir polis nåndag :D haha!



ha de så kul på kryssningen :)

2009-09-26 @ 14:29:50
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick du din look du hade i huvudet ;)? hoppas du hade galet roligt !

2009-09-29 @ 17:32:08
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0