godmorning!

japp.. idag är det snorigt o aj aj i halsen.. Natten har varit heeeemsk.. hostat mig igenom hela natten .. o då också stört Melwins sömn.. dumma mamma! Mellan 3 o 5 var vi vakna.. kl 5 fick Melwin välling o sen fick han lägga sig i sitt rum så jag inte skulle störa mer.. o då sov han ända till tjugo i nio.. SKÖNT för oss båda :) Behövdes verkligen =) Hoppas verkligen inte han smittas av de här.. för det är en jobbig o skum förskylning.. som går upp o ner hela tiden och verkar vara massa olika förskylningar.Först var jag super hängig i hela kroppen, sen hade jag halsfluss symptom.. och igår hade jag jätte ont i ansiktet vilket är bihåleinflammations symptom.. idag har jag typ ett täppt vanlig förskylning.. och rethosta! vill inte gå till apoteket o slänga ut pengar på massa piller o skit heller.. vill att det ska gå över av sig själv..och helst NU!

Kommentarer
Postat av: Liz

så där har jag också det verkar gå i olika stadier.

Nu är samma som du supersnorig och hosta, jag hostar så mycket att det känns som lungorna är på väg upp=(

2009-09-05 @ 08:56:06
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0