Fredag!

o uppe med tuppen (enligt mig ialf) .. jag brukar få sova till typ halv nio, men idag fick man kliva upp kl kvart över sju.. efter nattens hela 4 uppvak.. pigg mamma, jajjamen :D Men Melwin är en glad bebis idag så då är det inte lika jobbigt att kliva upp.. :) Har betalat lite småräkningar nu på morgonen :) nu e de bara 3 stora kvar :P Men de får bli när de ramlar in mera pengar.. =) Idag tror jag inte att de händer nått speciellt direkt förutom att vi ska bort o kolla på nyöppnade netto här borta.. hoppas de finns några bra erbjudanden =) Sen blir de bänkad framför tvn till idol ikväll som vanligt :) Nu kurrar min mage massor här, undra om jag verkligen kan vänta tills Melwin ska ha frukost eller om jag ska äta ändå.. han blir så arg då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0