aj aj usch uch!

Igår var verkligen min otursdag!!.. eller kvällen ialf.. Först halkade jag o ramlade och stukade foten, sedan n'r jag skulle busa med melwin på golvet så la jag mig rakt på en spetsig plastleksak och fick blåmärke på låret.. jätte synd om mig så då tröstade jag mig med chips som var kvar från min o fias myskväll i fredags! men då mådde jag jätte illa och slutade med att jag spenderade en timme på toan o kräktes inatt! var lite orolig att jag blivit smittad av nått på öppna förskolan.. men mår toppen idag! 

Melwin har börjat använda sina tänder till att skada sig själv :( Igår när jag tog upp honom ur badet  så såg jag att han va helt röd på handleden.. kollade närmare o han hade bitmärken.. har han bitit sig sjävl så hårt att de blivit jätte rött med tandmärken.. o så har han börjat bita sig i underl'ppen HELA tiden också.. så han e helt röd under munnen..han borde ju få ont ...

nu blir de gröt:) byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0