välkommen tillbaka Erika!

Tackar :D

tänkte att jag kanske skulle börja skriva en rad eller två här igen :P

Idag blir de att ge oss iväg på äventyr med fia som ska skriva lägenhetskontrakt. Hoppas Melwin håller lite humör.. Det är en del gnälligt nu för tiden tycker jag , men tror tror tror att de kanske kan va nån tand på g lite längre bak i munnen nu.. såg för några dagar sen att de var på g att spricka, men melwin har inte låtit mig rota mer i hans mun efter det :P Och igår hade han feber innan han somnade.. har inte kollat idag.. men han har varit över 2 timmar nu på förmiddagen så nog kan de vara så att han fortf e lite hängig.. blir mycket varma kläder idag när vi ger oss ut :)
Förutom det så blir denna dagen lugn =) jag känner mig ganska trött.. konstigt nog, för vi hade en bra natt inatt och jag somnade tidigt igår.. men kanske sovit för mkt? :P

Nu blir det att fixa till frisyren så man inte skrämmer alla när man kliver utanför dörren! får se när man tittar in här igen, kanske med nån bild eller så snart om jag orkar sätta min kamera på laddning, om jag ens hittar den:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0