torsdag..

idag är de en trött dag här hemma. Melwin har åkt på en förskylning som verkar bråka massor med honom just när de gäller att sova.. så inatt blev de sitta uppe en del o kolla barnprogram ist för att sova.. jäte täppt i näsan är han :( Men jag passade på att ta mig en liten lur när melwin sov förmiddag förut, blev inte så länge , men en liten stund ialf. Men bebisar har ialf superenergi har ja kommit på.. melwin verkar jätte pigg och glad även fast han inte heller fått sova nått.. Men det är ganska skönt att han är glad o roar sig själv när jag är en trött o tråkig mamma..

Men idag blir de ialf en innedag så han inte blir mer förskyld..

I helgen är det halloween.. det tänker jag o Melwin fira med att bara vara hemma o mysa =) Antagligen bara vi två, eftersom alla andra e ute o skräms ;)

Nu ska jag dra ut mitt täcke i soffan o lägga mig o försöka mysa med min sötnos, om han vill! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

kom hit o mys o käka lite gott om ni vill

2009-10-29 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0