shopping, fika och sjuker

Idag har jag och fia varit en sväng på hc.. handlat lite lite mat.. köpt smink.. och fyllt på alvedon och värktabletter här hemma.. sen tog vi en fika på lindahls innan vi gick hem, mums :) Men väl hemma så var de inga glada miner på min lilla sötnos.. som jag trodde var frisk.. han hade bara lite feber i förrgårkväll, men sen var de inte mer med de.. men nu rinner näsan och han har inte kunnat sova något nu på dagen så är väldigt trött.. men nu har han fått näsdroppar och alvedon så får vi se om han kanske vill vila en liten stund ialf <3 tur att vi inte har några måste denna veckan så vi bara kan mysa om han skulle bli sjuk nu!


jag vill flytta.. väldigt gärna.. kan de komma upp en lägenhet som faller mig i smaken snart? :) Jag är sjukt trött på mina förbannade trappor.. hittar jag ingen lägenhet så får jag nog anställe bärhjälp varje gång jag handlat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0