Bloggtorka

och jag har en känsla att de kommer fortsätta så för jag har ingen lust att gå in o sätta mig o skriva här längre.

Kryssningen förra helgen var toppen. Och Ladiesnight igår var också kanon! :D Blev lugnt för mig igår när de gällde alkohol eftersom jag hade en liten bebis att gå upp med.. vilket var tur för han ville inte sova mer efter kl 2 ( jag gick o la mig halv två) , sen sov vi en timme mellan 6 och 7 :P så idag är jag vääääldigt trött.. har slumrat flera ggr i soffan, men blir bara några få minuter innan Melwin kommer o knackar mig på huvud.. och tur är ju det eftersom jag inte kan sova och han busa runt själv :P vill inte veta hur jag mått om ja skulle varit bakis på detta också :P
'

Hej då.. på ett tag nu! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är utmanad!

kolla min blogg

2009-10-15 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0