Söndag!

Och ja känner mig faktiskt någelunda pigg o glad.. Melwin har varit en supermysig morgonbebis <3 nu står han här o dansar för fulla muggar , sötnos
Idag funderar jag på om vi ska ta en städdag, får se om jag orkar.. Har ju ingen ork alls i kroppen o mår långt ifrån toppen.. dom som vet varför, förstår! Men hoppas jag kommer må bättre snart..
På onsdag åker Melwin till Ellie och ska sova där, och på torsdag ska han troligtvis sova hos Linn.. 2 nätter borta från min älskling, har jag aldrig varit förut.. se hur det går!
I helgen har jag bara tagit det lugnt.. kändes lite ensamt igår när jag visste att alla mina vänner hade jätte skoj och firade ElliePellie.. men jag får ta en mysig grattisfika med henne ist..orkade inte med massa party o ståhej igår.. Idag blir hon ialf 21 år.. GRATTIS GRATTIS! <3

Nu drar melwin i alla sladdar och i mig och klickar på allt han inte borde.. vill nog ha min uppmärksamhet? och det ska han få.. får se när jag återkommer igen! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0