sent i säng IGEN!

Nu e kl typ halv 4.. o här sitter jag :P En viss liten kvinna vid namn Sussie har hållt mig vaken :P Har suttit sen kl 23 o pratat om himmel o jord.. Riktigt trevligt faktiskt.. Suttit o garvat i cam har vi också gjort till dåliga köns skämt :P snoppar e ju inte så snygga faktiskt :P Men nu tror jag att vi kommit fram till att sova?? tills vi började prata om nått annat såklart... en trött mamma erika imorgon.. men som tur är.. så piggnar man till under dagen.. har ändå planerat att bara slappa imorgon :)

Har pratat massa med min bästa också :)

o vet ni? jag har sån jääävla träningsvärk i min mage.. otränad? jajjamen! :P

Får bli promenader i helgen , för ska inte träna nått då.. får se när vi ska träna nästa gång! =D


godnatt mina kära vänner.. om nån fortf läser efter mitt lååånga bloggbreak!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hahaa! Vi skyller visst på varandra i våra bloggar ;)

Ja det var jättetrevligt att prata snoppar med dig =D

Får vi göra fler gånger! HAHA!

Hoppas du får sova ett par timmar nu iaf innan lillen vaknar...

Kram

2009-11-07 @ 03:58:49
URL: http://alltentjejvillha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0