så trött på det här.

Hur länge kan en förskylning sitta i så hårt egentligen?
Jag börjar bli trött på att bara sitta inne och försöka bli friska.. Det går som i omgångar hela tiden, som att vi blir sjuka om på nytt hela tiden. Inatt blev Melwin sjukare igen.. så täppt att han inte kan sova.. så idag är jag en trött mamma.. Men lite mys det orkar jag allt. :) Måste gå o handla lite sen också så de finns nånting här hemma.. vilket det absolut inte gör just nu för att jag inte handlat på hur länge som helst =P Idag är det tisdag, vilket betyder ett nytt OTH avsnitt att ladda ner.. Har man nått att roa sig med på eftermiddagen sen.. =)

Hoppas jag mår bättre på torsdag så det kan bli träning då.. Men min kära träningsvän Linn är ju också sjuk så får se hur hon mår också.. !

I helgen ska jag få bra sällskap här hemma =D

Nu ska jag passa på att lägga mig i soffan en stund innan min pluttis vaknar o vill busa igen.. Undra vart hans energi kommer ifrån? Han har ju sovit lika dåligt som mig inatt ju! hm... jag vill också vara bebis med mamma energi! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0