konstigt..

jag har sovit ca 6 timmar på 3 nätter.. ändå sitter jag här, ganska pigg och inte alls sugen på att sova :P Men samtidigt är jag orkeslös.. Men nu börjar vi friskna till här hemma, melwin sov inatt =)

Igår så hade jag sällskap här hemma.. Chrille o Felix från khom skulle komma till fia o hälsa på så jag sa att dom kunde komma upp hit om dom ville.. dom skulle vara vara här ellan 22 och 00 ... Riktigt kul o träffa chrille eftersom vi ändå pratat på nätet i ett par år lr nått =) Men ialf, deras skjuts var liiiite seg o reste runt halva sverige så de sluta med att dom åkte hem vid halv sex imorse :P Fia gick hem o la sig vid halv två- två eller nått, jag o chrilla la oss i sängen o felix i soffan.. men var nog ingen som direkt fick nån sömn :P kanske nån timme eller nått :P

Idag blir de nog ialf att slöa en sista dag ordentligt så är vi nog ganska friska sen hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0