irriterad..

på parlino... jag har undrat senaste veckan varför mina pengar på mobilen bara försvinner.. jag är ingen person som ringer särskilt mycket.. o visst har jag åkt mycket buss med mobilen.. men hmm.. 300 spänn på typ ett par veckor.. nee.. men upptäckte igår att det drogs när jag skickade sms :O o jag SKA ha gratis sms.. o jag smsar ju som en galning.. så poff var pengarna slut.. ååh.. har inbte råd att slänga ut o fylla på mobilen igen när ja laddat den med 300.. som brukar räcka gott o väl på en månad.. hoppas verkligen dom ersätter mig för det!!


Idag har vi haft en mysmorgon.. klev upp ur sängen kvart i tolv idag.. eller var ju uppe en sväng tidigare då melwin åt frukost bara.. :P Sen gick vi upp.. melwin åt lite lunch.. o sen var han jätte trött.. han vill ju gärna sova på förmiddagen annars.. men jag vill få bort det.. annars vill han sova igen runt 3 - 4 tiden.. o är då inte så trött när han ska sova på kvällen.. en sovstund per dag räcker gott o väl för min lilla skitunge!!.. undra vad vi ska hitta på idag??.. blir nog en promenad senare ialf om min kära träningsvärk i HELA benen försvinner.. eller så får jag stå ut.. bästa sättet att få bort träningsvärk är att träna? blää! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0