iiiiiingen sööömn!

nee de blev de icke inatt :/ o de känns i hela mig.. det är när man e sjuk man behöver sova som mest. Halv tre lyckades jag bestämma mig för att sova inatt ialf.. kvart i 3 bestämde dig Melwin för att vakna.. Sen var de nonstop till kl sju, vagga,mata,tv,tvspel,musik..... men sen ville han upp o stojja igen vid 8? :/ hmm.. vad får han energi ifrån? Så många timmar har han ialf ALDRIG hållt mig vaken i sträck mitt i natten.. oftast brukar jag få sova ganska bra nu för tiden! Nu sitter jag o lääängtar tills han vill sova igen.. förmiddagslur? jaaaaa tack! förresten så är det faktiskt extra viktigt att jag blir frisk typ NU!

Melwin har slagit sig i ansiktet i natt också.. vet inte riktigt hur eller på vad :/ Måste ha ramlat i sängen eller nått.. två stora röda märken på kinden.. o de ser ut att göra ont:( <3


Funderar att ringa på en lägenhet jag blivit erbjuden visning på o gå o kolla på den sen :) Men vet inte om jag vill ge mig ut o snora på andra människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0