Fredagsmys!

Just nu sitter melwin o trycker i sig sin 3:e macka.. mackgalen? :P  Sen ska vi börja göra oss klara för att lämna boet o ner mot resecentrum o möta upp vårat besök :D

Idag har jag varit o kollat på en lägenhet.. Men jag får sån extrem beslutsångest. Jag vet att den är min om jag vill ha den och lägenheten hade en helt underbar planlösning.. men mitt mål är ju att komma ner på 1:a plan eller hiss.. och detta var andra plan + barnvagnsförråd i källaren.. då gör de ju ingen skillnad på som jag bor nu.. :/ Så tyvärr måste de nog bli ett nej på den.. Nu vill jag ha en likadan på första våningen tack :D ge mig? =D
Mitt letande på lägenhet fortsätter ännu ett tag till.. har sökt aktivt i 3-4 månader nu.. snart borde de väl bli nån ledig som är min smak o rätt våning? och som ingen annan snor från mig såklart :P

Men nu börjar melwin bli klar.. så nu ska vi röra oss.. ta med en stort varmt täcke till vagnen o se om han vill sova en liten stund när vi e ute! =)

förresten så görs de framsteg fäör varje dag nu med att stå själv.. han verkar börja vilja det mer o mer hela tiden!! o låånga stunder! jag blir så stort.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0