vill inte..

Fick sova ut idag.. Mellis ville inte gå upp förrens halv nio, väldigt snällt av han tycker jag.. Men han har sovit längre än sju nästan varje morgon dom senaste dagarna =) skönt.. Och nu har han fått i sig lite gröt o ersättning till frukost =) gröten var inte så jätte intressant idag dock! Men vi har ju inte kört så jätte mycket med smakpotioner än.. bara lite då och då, ska snart börja lite mer ordentligt.

Typiskt att jag gått o blivit sjuk också.. somnade med ont i nacken men vaknade med världens förkylning , är helt täppt och har ont i halsen.. vill inte bli sjuk, det är verkligen det värsta som finns..Kunde ju varit värre, men sjuk som sjuk.. aldrig kul!

Idag ska jag nog ta mig till Fia och kolla på hennes nytapetserade lägenhet ialf, gjorde aldrig det igår.. Dom blev klara ganska sent och jag var trött o hade bestämt mig för att lägga mig tidigt.. Jag LA mig tidigit.. kl 21, men somnade typ halv elva kanske :P alltid lika lyckat när jag ska sova.. Men känner mig lite mer utvilad ialf, men var fan piggare vid fem imorse när mellis vaknade för mat :P

Men nu är de kräktajm här så ska byta kläder på lillen och sen lägga oss o mysa lite.. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0