usch

spenderat hela morgonen till att betala räkningar.. o de känns som jag har hur mycket som helst.. sen betalade jag min syster massa pengar också för hon fick slänga in en räkning åt mig igår + lite annat jag lånade pengar till för jag inte fick mina igår som jag trodde jag skulle få.. hade typ 4 räkningar den här månaden som jag inte brukar ha också så får se hur ekonomin kommer se ut den här månaden.. nu har jag bara en skuld till mamma kvar att betala som jag ska göra nu.. Sen är de inge mer just för stunden ialf.. sen kommer de bli lite köp på tradera att betala och en matstol till melwin som jag ska kolla på idag.. fattigt fattigt..Men skönt att melwin somna om ett par timmar efter matningen imorse så ja fick tid att sitta med allt i lugn o ro o räkna..

Idag ska jag börja mitt "nya liv" också.. får se hur de går.. :P

Kommentarer
Postat av: syrran

ad innebär ditt "nya" liv då?? pillrena från igår lr??

2009-05-27 @ 11:24:11
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn
Postat av: Becca

Va menas med ditt nya liv?:)

2009-05-27 @ 12:50:16
URL: http://beccyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0