uppdatering.

Nu känner jag mig lite piggare och allt på skärmen är inte längre suddigt :)
Men igår ialf så satt vi i folkparken, jag,Fia,Ellie och Linn :) Hade mys, kolla raketer o brasa o grilla lite korv.
Sen när det började bli kallt gick vi hem till min syster och körde lips ist och hade jätte trevligt.. Vid tolv bestämde sig alla för att gå ut förutom jag och fia som tog en taxi till hageby och hämtade Melwin hos Becca och sen gick hem och sov :) Men tog lite tid innan man kunde somna.. och lagom när jag somnat ville melwin äta ;P

Idag blir det att ta en städdag eftersom jag får besök imorgon..kan ju inte se ut hur som helst då :P Orkar inte ens ta mig iväg o kolla på majtåget som jag gör varje år..


Nu ska jag lägga mig på soffan o glo tv :) bye

Kommentarer
Postat av: fia

okej :) heheheheheheheh dudå?

2009-05-01 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0