Sysselsättning..

Tiden går så sakta, jag försöker sysselsätta mig med olika saker hela tiden.. Idag har jag varit o handlat med fia, rensat ALLA melwins kläder.. mycket att rensa bort, skulle kunna bli rik om jag sålde alla kläder han växt ur ;) Men det ska jag inte.. Lär ju komma fler bebisar inom min familj snart hoppas jag :) Då är det dumt att sälja bort kläderna.. Och sen har jag tvättat stor del av melwins kläder och tvättar fortf.. Låg en del kläder som han använt korta stunder men som inte är skitiga, men dumt att lägga ner dom i lådan när man storrensat o gjort fint om d inte e helt rena.. Men ja.. klockan är bara kvart över ett.. Mellis sover och jag har ingenting att göra.. ingen disk ens o ta hand om.. Inget skit att plocka ordning på.. Jag vill bara sysselsätta mig hela tiden.. Men jag känner inte gör att åka iväg och göra nått speciellt sådär. men vara hemma o sysselsätta mig med hemmet.. Helst av allt skulle jag vilja va rik o köpa nya tapeter och tapetsera, köpa nya gardiner.. inreda melwins rum(vilket absolut inte går nu när linn bor där) Finns massor jag vill göra  mitt hem men som inte går om man lever fattigt..


Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg:)

2009-05-11 @ 13:55:13
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0