Suck.

Varför ska solen hela tiden försvinna när jag solar? Är det meningen att jag ska vara blek :O
Idag blir det ialf stan med Fia, ska bli skönt att komma ut o iväg lite, känns som jag suttit instängd i flera dagar.. de har jag ju inte., har ju varit o handlat o så.. men ändå! :P Idag mår man välla sådär.. imorse när jag vakna var halsen så täppt att jag knappt kunde andas.. men nu flyter luften på bra :P Idag verkar melwin vara på riktigt bra humör, hoppas det fortsätter så under dagen..  Dagarna blir mycket mysigare då ;)

Hoppas på fint väder i helgen också, för Malin prata nått om grillning hos mamma på lördag och sen söndag-måndag ska jag ju vara hos mamma o va katt o hundvakt o då får de gärna vara sol, lättare att sola där än på min balkong :P

Idag skulle man nästan köpa nått gott o tugga på o sätta sig i nån park nånstans.. myspysiiis!

O sen förra inlägget.. där jag undra vilka alla 25 som besöker är.. så får jag EN kommentar och som kommenterar ANONYMT.. smart när jag vill veta vilka de är som läser :Phaha

Kommentarer
Postat av: rille

ja e en av dom som läser din blogg :) å kollar den kram

2009-05-13 @ 22:09:43
Postat av: fia

jag med.

2009-05-14 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0