Söndag..

Booring day.. har absolut ingenting att göra.. tänkte gå o handla.. köpa lite gottis o sådääära.. Men NEEJ de får va slut på sånt, har inte råd att gå o småhandla massa onödigt hela tiden.. Så jag får roa mig med att tvätta ;P haha

Den här veckan kommer bara springa iväg.. imorgon flyttar fia, så kommer nog bli att hjälpa henne lite o plocka..
Och på kvällen ska jag packa till kryssningen o allt melwin ska ha med sig till pappa.. Så kommer pappa o hämtar oss på tisdag o så ska vi åka o handla en resesäng till melwin som han kan ha när han ska sova där.. sen sover vi kvar där till onsdag så åker jag därifrån på onsdag.. bussen till sthlm går 15:20.. ååh kommer bli så himla roligt.. sen kommer vi hem torsdag kväll o sen helst plötsligt är de helg igen.. :P


Men men.. Har haft besök här igår/inatt .. Men nu är vi själva igen.. lite tråkigt :( Men hoppas vi kan ses snart igen så de inte går en månad emellan som sist :P myyys!

Men nu går ögonen nästan ihop på min älskling här breve så ska nog gå in o lägga honom..  Min sötnos..
Saknar verkligen min kamera när jag inte kan fota honom.. men måste hämta den innan onsdag ialf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0