nu gåre fort..

idag har vi haft en jobbig dag här med mycket gnäll så ja känner mig lite slut nu.. Men nu ligger Mellis ialf glad på golvet o leker.. äntligen lite tid för mig att sitta här o skriva.. Det börjar ialf bli fart på honom.. måste hålla mina ögon extra öppna nu.. La honom på sin filt på golvet.. 2 minuter senare låg han 1½-2 meter längre bort.. och jag vet inte hur han kom dit.. måste hålla ögonen öppna så han inte skadar sig eller nått när han tar sig fram på nått sätt så fort..Hade tänkt att få städning gjord här hemma idag.. men hann bara med att dammsuga köket sen vare kört.. hann tvätta en maskin tvätt också. Men får jag inte resten gjort idag så MÅSTE ja göra det imorgon.. innan eller efter vi ska leka med Fia och hennes lillebror :)

Ikväll kanske vi får besök en liten stund.. men inget som är säkert ännu :)

Nu börjas de gnällas nere på golvet.. men fick en liten lugn stund ialf.. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0