Host o snor.

Idag vaknade man till en underbar dag.. massa sol och kanonvarmt.. Så efter Melwin ätit lite o somnade vid 11 så tänkte jag gå ut o sätta mig o sola.. efter tio min försvann solen och erika får förbli BLEK! Och nu är de nästan lite kyligt på balkongen.. ÅH kan inte bara värmen komma.. Så man slipper frysa o vara vit..

Och förskyld så de heter duga har man blivit också.. snorar och hostar hela tiden.. Förstör både dagar o nätter.. men tänkte ta de lugnt nu ett par dagar o hoppas på att de försvinner så kanske man kan hitta på nått skoj till helgen sen:)

Nu är jag inne på min andra dag på försök att minska lite i vikt efter min viktuppgång.. Har ju gått upp 7 kg sen jag vägde som minst efter förlossningen.. alla andra går ner efter dom fött barn, men jag går upp.. Men jag får skylla mig själv, jag är en riktig gottegriiis..Jag försöka bara luska ut en bra metod att gå ner utan att man ska gå upp allt direkt så fort man äter minsta onyttigt sen.. Men får välla prova mig fram.. behöver ju inte stressa.. även om de vore kul om man kunde visa sig i lite mer lättklädda kläder i sommar, men de kommer ju fler somrar? :P hehe..

Nu ska jag gå ut o sätta mig på balkongen o huttra o njuta av minsta skymt av solen om den tittar fram nått :P

Kommentarer
Postat av: Towe

du får skylla på att du faktiskt fått barn, jag skyller på att jag fått två :P haha :D

men som sagt, man vill ju kunna visa sig i lätta kläder i sommar! Kämpa kämpa.



Krams

2009-05-19 @ 14:52:17
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0