godmorgon..

Idag är man trött och huvudvärken sitter i som drabbade mig igårkväll.. Melwin har inte alls velat sova inatt.. Mycket vakna och gnäll och snurra runt .. in med nappen o så somna han om.. Men efter matningen vid fem imorse så sov han ialf till åtta.. så 3 timmars ordentlig sömn inatt ialf :P Men hör att han börjar bli täppt i näsan så de kanske har varit förkylning som busat hela natten.. :( ville ju inte att han skulle bli smittad.. Men svårt att unvika när det bara är han o jag.. så det är ju mig han är nära hela dagarna.

Idag är ialf solen framme.. men blir nog inge sitta på balkongen, tror inte mitt huvud skulle gilla solen rakt i ögonen.. huvudet skulle nog drappas mer då.

Fick besök igårkväll vid nio, Rille kom förbi en sväng o tog en kopp kaffe, men blev ett kortvarigt besök eftersom jag är van vid att lägga mig typ 21-22 så höll ja på att somna när kl närmade sig tio så han åkte hem då.. :P

Så vad ska man göra idag? dammsuga lite kanske.. o tvätta en maskin.. 2 saker jag funderat på att göra 2 dagar nu utan att komma nånstans med det.. Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk..

Nu ska ja byta på lillpluttisen o sen ska vi nog krypa ner i min säng o mysa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0