Försvinnande..

Nu kommer jag troligtvis inte blogga ordentligt om ens alls på några dagar. Har nu packat ihop en stor resväska till mig och en till melwin.. ska snart åka upp till pappa.. ska sova där inatt och imorgon åker jag iväg och Mellis ska stanna hos morfar tills på torsdag när jag kommer hem .. Åh vad det ska bli så sjukt roligt att få komma iväg.. var jätte länge sen jag var på kryssning.. Lite orolig att man kommer virra bort sig när vi kommer till sthlm, men håller tummarna.. har alltid åkt med nån som gjort de där förr.. men nu är det bara jag o fia, två virrpannor som inte kan nånting om de där med att lösa biljetter o skit :P haha.. Måste åka till mamma och hämta min kamera idag också.. om de nu är där den är :P haha.. Så när jag kommer hem från kryssningen så kommer de läggas upp bilder från både valborg och kryssningen på bilddagboken! :)

Nu ska jag packa ner de sista vad de gäller matvägar till melwin o sen åka o handla resesäng till melwin.

HEJDÅÅÅ :)

Kommentarer
Postat av: syster

kan va så att papap tog med kameran till sej efter vi festa hos mamma i fredags..

2009-05-05 @ 10:43:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0