:(

åh vad dåligt humör jag har vaknat på idag.. sitter bara o irriterar mig på precis allting.. Sovit dåligt som fan har jag också gjort.. hurrade lite för mycket igår kanske för inatt känns de inte som han har sovit alls.. o vaknade sju o ville upp.. Så snart somnar han nog om en stund så ja kan ta hand om mitt hem lite.. ser förjävligt ut.. o här finns de bara jag som kan greppa dammsugarn o disksvampen o få ordning på de.. de görs ju inte av sig själv. Undra vad man mer ska göra idag då? Fia skulle komma hit en stund sen ialf.. o låna min tvättmaskin lite.. :P Som de känns nu vill ja inte hitta på så mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är ju 2 st som bor där!

2009-05-28 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0