blä..

Idag är en seg o jobbig o lång dag.. ja vill ha natt.. jag vill sova.. Melwin är inte alls på humör idag så när han sover så måste ja laga mat o plocka undan så då kan jag inte passa på att sova heller.. Till och med att laga min mat har tagit hundra år.. blir aldrig klart, men fan så gott de ska bli med kycklingfile pomme och bearniessås(vet ej hur de stavas).. mmmm mums.. sen blir de sängen och film.. och mys med min trollunga.. Tanden har inte brytit sig igenom riktigt än.. men oj vad den trycker på.. ;) men d e bara ena ialf.. Men det är mycket vitt om man kollar tandköttet frammifrån.. men uppifrån är de bara en som tränger igenom...

Klantiga jag skvätte kokande vatten över hela armen nyss också när ja kokat mellis flaskor :( aj aj! bränner satan .. usch!.. Nu ska ja gå o kolla till maten lite.. hoppas de blir klart snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0