Ååååh.

Hela dagen har varit bra, jag har kännt mig pigg.. inte pigg,PIGG men inte sjuk ialf.. Becca har varit här.. Med den stoora magen.. bara 3 veckor kvar.. så spännande o se vad d e för liten kille som gömmer sig där inne :)

Men ialf, så fort hon gick så pang, världens huvudvärk .. kanske inte borde sitta här, känns som de gör huvudvärken värre.. Men har ju inte kladdat något här på hela dagen! Melwin har haft en sov/gnäll dag.. mesta vakentid är gnälltid, men han har sovit ganska mkt, o nu sover han igen..

Sen är jag grymt sugen på nått gott o äta när d e så synd om mig.. Men har redan ätit mat och nått snask ska jag ju inte köpa har jag juu bestämt :/ inte för att jag skulle orka gå o handla nu men ändå :P Så vad ska man tugga på då :S

Samtidigt som jag känner noll ork så känner jag mig ä'ven uttråkad och ensam.. vet inte ens om jag skulle orka va med nån, fast jag vill! äsch.. nu ska jag lägga mig ner i soffan och kolla vidare på tv.. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0