5 månader

min älskling har blivit så stor.. hela 5 månader blir han idag :)  Har inte blivit någon present än idag..hittade inget som föll mig i smaken sådär speciellt när vi var på HC.. Men får bli en annan dag :) Köper ju alltid nått lite mer sådär speciellt när han blir en månad äldre ;) hehe.. Va på BVC förut idag också o fick 2 sprutor min lilla stackare.. lite skrik, men gick över så fort de var klart.. Än sålänge har inte febern stigit.. 37,7 låg de på.. vad är feber på så små? Aja.. i vilket fall har han inte mycket feber.. för 37 brukar ju vara normalt.. =P Sen gick vi o handla.. behövde köpa lite mat :) Blev inga större mängder eftersom jag var själv o kan inte bära allt för mkt upp för dessa hundra trappor :P

Idag får vi besök också, Fast de blir senare ikväll, men de ska bli riktigt mysit =) Saknat!

Min älskling väger nu 8340 och är 68 cm lång :) Stora grabben! <3


Färgar mitt hår nu också, hoppas de blir bra :)

Kommentarer
Postat av: Liz

hehe det brukar jag också göra för de fyller juh ändå månader ;)

2009-05-20 @ 16:54:32
URL: http://mamyliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0