18 maj.

Har inte haft mycket tid till att blogga dom här dagarna.. Melwin har varit supergnällig o vägrat sova o vägrat sitta ligga nån annanstans än hos mig.. så har typ träningsvärk i armarna av allt bärande.. så lätt är han ju inte :P Idag blir de innesittardag.. Detta tråkiga vädret, regnet slår i backen :( Jag som trodde jag skulle få passa på o ligga ute i solen o njuta när ja ändå var här hos mamma där de finns lite tomt att ligga på ist för min balkong .. men men! Blir kvar här tills imorgon ialf, för mamma o dom blir nog ganska sena ikväll för dom ska nog gå ut när dom kommer tillbaka till norrköping.. Men blir nog hem skapligt imorgon ialf.. Hem o städa blir de väl då, för dammtussarna har väl krypit fram under dom här dagarna ja varit borta.. o dom försvinner ju inte av sig själva.

Längtar till onsdag nu då min sötnos kommer igen :) Ska bli mysiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0