17 maj

Nu sitter jag hemma hos mamma.. Dom åkte för ca en timme sen bort mot sina äventyr ute på havet :) Och nyss åkte lillasyster också så nu är de bara jag o Melwin o han ligger ute i vagnen o sover i den varma solen :) 
Igår blev de spela spel, Malin,Jari,Martin,Enar,Pappa,Fanny,Lasse,Mamma och jag.. Tessan,milton och alicia var här också en stund, men dom åkte på kvällen nån gång... tror inte ja glömde nån? sen blev de att kolla melodifestivalen.. Helt klart rätt som vann, och överlägset dessutom.. kan inte sluta lyssna på den, den e underbart bra :)Men de visste jag innan och har haft den som favorit hela tiden.. :) Får se om Fia kanske kommer hit sen också, hon funderade på det ialf.. kul om jag kan få lite sällskap.. :P Inget kul att sitta här i de stora "huset" helt ensam hela tiden..

Sen har jag bränt mig också.. i HALVA ansiktet.. satt med ena sidan mot solen hela eftermiddan igår.. så blir de nått ute i solen idag så får ja sitta åt andra hållet :P haha.. inte så snyggt lixom med ett halvrött ansikte:P

Ne nu ska ja njuta av musiken och ensamheten och lugnet en stund.. Kanske återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0