Underbar dag! =)

Har varit ute idag o busat med Emma,Jimmy o Benjamin! =) Tror Melwin tycker d e kul att få träffa en annan bebis.. han e nyfiken på benjamin hela tiden :P Men blir mest hårdhänt när han kommer åt honom .. Sen gick vi till Ica för dom hade en tårta o hämta ut gratis där, så gick vi hem till mig sen o smaska i oss det o lät barnen leka på golvet =)

Känner mig väl inte direkt friskare.. men tror att jag kulle känns mig sjukare om ja suttit själv inne, för då tycker man synd om sig själv o verkligen känner efter hur sjuk man är.. vilket jag typ gör nu när ja e själv igen o Melwin sover :P
Men hoppas verkligen jag mår bättre imorgon eftersom planerna är att gå till öppna förskolan o busa lite, och kan ju inte gå där o snora på alla så dom blir sjuka :P Sen ska vi hämta melwins handofotavtryck som vi gjorde i gips för ett par veckor sen =)

Denna dag har bjudit på underbart väder också.. stort plus =D även fast vi mest satt o skuggan med småttingarna :P men de var skönt det också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0