Tufft!

Idag har de inte varit många lugna stunder.. Efter vi kom hem från öppna förskolan så¨har melwin inte gjort annat än gnällt. Han sov endast en kvart på öppna förskolan , och d e ganska lite för att va melwin eftersom vi gick upp 8 imorse också.. Men var tvungen att väcka honom efter en kvart för att de var dags att gå hem.. och efter det har han vägrat sova.. eller han sov ca 10 min när vi kom hem också.. sammanlagt sen 8 imorse har han sovit kanske 40 minuter.. han brukar kanske sova 4 timmar på dagarna.. men nu ÄNTLIGEN har han somnar och sovit mer än 10 min ialf, så får väl se hur länge han sover.. Men har ialf tagit tag i mitt avlopp ordentligt idag.. trodde jag rensat och fått ordning på det igår.. men icke.. igår när ja skulle tvätta så vart de vatten i hela badrummet, så ja hade typ gjort de värre :O men idag plocka ja isär och plocka upp nån grej som sitter i avloppet.. o där satt stoppet.. nu är de jätte rent o fint o vattnet rinner ner bättre än vad den nånsin gjort sen jag flytta in.. SKÖNT! och det var inte svårt så de blir att göra de nån gång i månaden nu när jag tvättar en del o sådär!

Undra vad morgondagen har att erbjuda nudå.. Skulle varit hundvakt hemma hos mamma men det blev inställt så då har man en fri dag.. enda jag har planerat är att gå bort till OK och hämta 4 paket som ligger där o väntar på mig med lite kläder o leksaker och så till pluttisen!

Hoppas de fina vädret kan komma tillbaka snart.. typ nästa vecka.. jag och Fia har ju en liten stuga som vi får låna hur mkt vi vill i sommar..(kanske till en viss gräns)  men de har varit strul med elen där.. men dom har precis fixat de nu.. så nu är de fritt fram att åka dit.. och d e vid vatten o sådär.. så fint väder önskas nu!.. tror Melwin skulle tycka de var skönt att komma bort lite ut på landet och slippa sitta inne i en lägenhet !

Kommentarer
Postat av: malin

ååh ja vill oxå följa med till stuga... har ni inget för er imorrn så kom och hälsa på.. ja ska juh va barnvakt åt sandra hela dagen..=)

2009-06-09 @ 20:10:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn
Postat av: malin

jag vill oxå följa med till stugan... har ni inget för er så kom oh hälsa på.. ja ska juh va barnvakt åt sandra hela dagen..=)

2009-06-09 @ 20:12:27
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn
Postat av: malin

haha när ja skrev kommentaren så kom den inte upp så ja fick skriva igen..och då kom de 2.. roligt:P haha

2009-06-09 @ 20:13:06
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0