tror jag mår bättre idag.

Inatt blev de många timmars sömn.. la mig klockan nio igår o somna kanske kvart över nio.. :P Sen gick ja upp sju imorse när Melwin skulle äta :P Men jag behövde dom underbara timmarna.. Nu har man satt igång en maskin tvätt.. ska man orka ta hand om disken snart också.. sen Melwin borde sova en stund snart så kan göra det då.. Han e lite läskig för tillfället.. Han sätter sig upp själv hela tiden.. visst han kan sitta, men ibland tappas balansen o plask rakt bakåt.. Och svårt att hålla koll när han sätter sig upp hela tiden.. Men kan ju inte förbjuda honom.. han lär sig ju, o blir stadigare o stadigare.. Så bara att försöka omringa honom med nått mjukt hela tiden.. :P En riktig vilding är han.. rör sig fort frammåt nu :P Men fortf inte mer en ett par krypsteg innan han ger upp :P

Men nu ska jag dricka upp min stora kopp med te o e om de släpper lite i halsen.. Sen kanske jag skulle träffa Emma och Benjamin senare =) Kul att dom e ganska jämngamla så dom kan busa lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0