Torsdag!

Idag känner jag mig glad och utvilad... Melwin har sovit bra inatt.. men vaknade för mat vid sex så han har väl bestämt sig för att han inte vill sova hela nätter utan mat längre :P Men han somnade om direkt efter maten o sov till 9.. o så låg han bara i sängen o log mot mig när jag kollade upp :) Han han dragit ner spjälsängsskyddet och tröck näsan mot spjälarna och såg lite ut som en gris.. min sötnos :) Idag ska vi gå bort till Becca och hälsa på.. Ska bli kul att få träffa lilla Adam också.. har ju inte sett/träffat dom sen adam kom ut :) Melwin kommer säkert se ut som en jätte breve lille adam som bara är 5 dagar gammal :PSå mysigt, med liten bebis! =D Sen får vi se vad dagen bjuder mer på.. Men blir väl lägga sig tidigt så man är utvilad imorgon.. midommar o allt :) Ska bli riktigt trevligt faktikt ute på Sandras land :) Hoppas på en lyckad dag/kväll! =)


Nu ska jag äta frukost o vänta på att Becca hör av sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0