Snäll människa.

Idag är en deppig dag. Mår riktigt segt.. igårkväll när ja skulle sova började jag bli supervarm och tror de var febern som smög sig på.. och hade jätte svårt att somna, bara vred o vända i flera timmar kändes de som, men de var de nog inte. Tror febern är borta idag, men huvudet dunkar och kroppen värker.. Lite tråkigt för jag fick erbjudande att följa med till ÖF idag, och har ju aldrig varit där pga att jag inte umgås med nåra mammor o d e tråkigt att gå dit själv faktiskt. Men kommer fler ggr :)

Och nu till den snälla människan. Gick in på mitt mail o de pluppa upp ett mail om en vunnen auktion på tradera jag vann igår på ett sött klädpaket.. o så plupp så kommer de ett mail till.. o de var från samma som skrev o frågade om jag ville ha en body o en pyjamas också GRATIS bara för att de inte vart sålt i en annan auktion.. hur snällt är inte det? O de var superfint också så tackade självklart ja.. För mycket kläder kan man aldrig få :)

Men som sagt pga min krasslighet så blir de att sitta inne idag.. hälla i mig ipren o hoppas man blir frisk till helgen :)


Håller tummarna för att de kommer en liten Adam snart också. Becca hade BF igår o jag lider verkligen med dom som behöver gå över tiden :( Så hoppas den lille kommer snart!!!

Kommentarer
Postat av: malin

haha nej.. och så mkt kläder som du köper kommer ja nog inte behöva köpa ett enda skit sen när min bebis kommer=). haha

2009-06-04 @ 10:37:09
URL: http://www.metrobloggen.se/malinbjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0