orkar inte.

Jag lovar att jag är sjuk typ 90% av året.. nu är de nog på gång igen.. känner mig hängig, ont i huvudet o hela kroppen hela tiden.. kom knappt ur sängen imorse för jag var så trött , fast jag sovit bra inatt.. är så himla trött på det.. Jag vill va pigg o må bra.. Orka busa,mysa o leka med melwin hela tiden.. Nu ligger ialf lillen o tar sin förmiddagslur.. Men jag orkar inte ta tag i disk eller nånting så jag tar en kudde och lägger mig på soffan och kollar på tv ist.. Så får jag stå ut med mitt hem i detta skick..

Tänkte gå bort o kolla in linns nya lya sen, hoppas jag lyckas samla lite ork o göra det ialf.. annars kommer de fler dagar.. bor ju typ grannar så.. =P

Försökte lyckas ta kort på melwins nyuppkomna tand igår.. men han vägrar öppna munnen.. o gör han de så åker tungan ut :P men får se om ja lyckas nån dag.. så gulligt :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa, är ju bara över gatan, så nbara o komma när du mår bra o orkar :)

2009-06-03 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0