Onsdag!

Idag har vi kommit ut lite i det fina vädret.. Var nere på stan med fia en sväng o var o lämna in papper, åt lite mat och köpte den där saken till datorn som visades på bild i förra inlägget.. sen hem o gav mellis lite mat och sen gick vi över till HC o handlade mat.. så nu har man mat i frysen igen :) Sen färgade jag håret med.. skulle bli brunt med röda nyanser.. men inte särskilt rött inte :P Men d e ialf snyggare när de ser nyfärgat ut :) Sen har de varit en kanonkväll.. Melwin var på toppen humör timmarna innan han somnade.. Sen fick han välling o somnade som en stock utan några protester.. får ser hur han sover inatt.. natten till idag vaknade han o ville ha mat halv fem imorse.. trodde tiden för matuppvak var över, men kanske kommer tillbaka.. Men vill han ha mat så självklart får han det.. :) Annars skulle han ändå va vaken hela morgonen o gnälla ialla fall så.. inte så snällt :P Men nu är klockan tio och det spelas ingen hög musik här utanför så jag ska SOOOVA!.. hoppas bara jag kan somna.. har somnat sent varje kväll o jag vill ha en natt med överdrivet många timmar sömn! :D


Puss på er alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0