Min älskling e hemma igen :)

Nu har jag tagit mig ork o hämtat min lilla pluttis.. han hade varit super snäll o sovit jätte bra hela natten.. O bara varit gnällig en gång o de var lite nu innan ja kom bara.. <3.. men blev inte mkt mys när vi kom hem.. la bara ner han i sängen så¨somna han utan några protester alls.. o d e ovanligt ;) Men är nog bra om ja inte mysar allt för mycket med han.. vill inte att han ska bli sjuk också.. Men nu måste jag försöka samla ork att städa.. fy fan så det ser ut här hemma.. behöver tvätta också.. ne usch.. hatar mitt hem när det ser ut såhär.. städa städa! ......om jag orkar. denna förkylning tar död på mig.. riktigt jobbig är den.. o sen äre väl liiite baksmälla som busar med.. YES..underbar dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0