Lugn o ro :)

Melwin sover, och jag har lyckats plocka undan lite så de ser lite snyggare ut här hemma =) Måste plocka lite till så de blir inge sova för mig när han sover nu inte :( Men hoppas på en gladare sötnos när han vaknar så vi kan få lite mys idag=D Var på OK och hämtade paket imorse också.. Men fortfarande ett paket som inte kommit.. som borde kommit för typ 2 veckor sedan så det är väldigt irriterande.. Men nu har vi ialf lite mer kläder i stl 74.. alla 68 e ju typ för små så behövdes mer 74 för de hade vi inte så mkt..

Jag orkar inte städa.. nån som vill städa åt mig? Huvudvärken börjar smyga sig på nu.. brukar få de när jag sovit dåligt :/ Hoppas de går över och att vi har en bättre natt framför oss med massa härlig sömn :P


2 shorts
1 par strumpbyxor
2 pyjamas
1 fintröja
6 par byxor
7 bodies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0