kul..not!

Spenderat hela min helg + idag hemma hos Fias mamma o klocket.. har varit rätt skönt.. o Melwin har varit supersnäll o glad typ hela tiden o sovit helt super.. så bra att jag till o med har suttit uppe till 2 tiden på nätterna o varit pigg när vi gått upp =)

Min telefon gick sönder idag också.. JÄTTE kul.. för jag känner mig så överdrivet rik o sådär så ja kunde köpa en ny.. Men de var bara att lägga ut pengar o göra de ialf.. kan inte klara mig utan telefon.. är ju omöjligt .. Men nu har ja ialf en ny..  ett annat märke än min gamla så tar ju en stund att vänja sig.. men de kommer väl :PSå nu får man leva fattigt nästa månad ialf.. o månaden efter.. tog av pengarna som jag skulle leva för 2 månader framöver så ..

Så försökte ni nå mig ett par timmar där idag då ni inte kunde de så vet ni varför :)

Ikväll blir de ialf att ta det lugnt.. Blir att laga lite mat snart.. im very hungry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0